Măsurile drastice luate de reprezentanţii societăţii Apa Grup referitoare la debranşarea unor abonaţi care au înregistrat debite la apă au dat rezultatele scontate, astfel încît o parte dintre aceştia şi-au achitat obligaţiile financiare şi au fost rebranşaţi. În speţă, măsura a fost aplicată în cazul a 10 case din municipiul Botoşani care aveau datorii la furnizorul de servicii şi care au rămas fără apă înaintea sărbătorilor pascale. Acelaşi tratament se doreşte a fi aplicat şi în cazul abonaţilor care locuiesc la bloc şi care se fac debitori către Apa Grup. „
Noi dacă am fi avut posibilitatea am fi luat astfel de măsuri şi cu abonaţii de la bloc pentru că vă spun 100% numai prin astfel de metode avem eficienţă pentru că dacă beneficiarul se vede lipsit de un serviciu esenţial care reprezintă apa, categoric atunci va încerca să facă tot posibilul de deblocare a situaţiei prin achitarea unor sume”, a declarat
Albert Tănasă, şef serviciu juridic Apa Grup. Totodată, reprezentantul furnizorului de servicii a mai declarat că, angajaţii societăţii întocmesc liste cu toţi abonaţii care au datorii către Apa Grup, pentru ca în ordinea datoriilor care datează de mai mult timp să fie luate astfel de măsuri, respectiv debranşare sau acţionare în instanţă. „
Şi la persoanele juridice care au datorii mai mari de trei luni de zile vom aplica prevederile din regulament care spune că după 3 luni de zile de neplată se procedează printr-o notificare prealabilă la sistarea serviciilor, nu ne interesează că e şcoală, că e spital sau orice fel de altă instituţie”, a mai afirmat
Albert Tănasă.