E.ON Energie România atrage atenția asupra unor mesaje false transmise în numele companiei.
E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS,în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații!
”Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare”,
transmit reprezentanții E.ON Energie.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-uluihttps://www.eon.ro/plafonare-pret
Totodată, compania face următoarele precizări:
• ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;
• persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
• dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBookingaccesând link-ulhttps://www.eon.ro/programare-onlinesau la te-lefon 0265 208 466.
Marius Budăi a transmis tranșant de ce botoșănenii trebuie să voteze masiv PSD – VIDEO
Gabriela Erdic
Nov 01, 2024
Sergiu Bălășcău
Nov 01, 2024
Iulius Mall Suceava a dat startul reducerilor de până la 70%, de Black Friday
Oana Sava
Nov 01, 2024