O botoşăneancă care a plecat la muncă în Italia s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor întrucât în drum spre ţara din Peninsula Italică a rămas fără bagaj. Geanta în care şi-a pus lucrurile personale a fost depozitată împreună cu cele ale celorlalţi călători însă la destinaţie dispăruse.
Disperată că a rămas fără lucruri, femeia a pus totul în seama firmei de transport cu care a călătorit şi s-a adresat comisarilor de la Protecţia Consumatorilor. „
A plecat cu tot cu bagaje şi până a ajuns s-au pierdut bagajele, au fost pierdute. Acum în mod normal orice societate de transport de transport internaţional trebuie să aibă o asigurare pentru bagaje şi atunci răspund de aceste bagaje. Probabil că doamna va fi despăgubită pentru pierderea bagajelor. Ea reclamă că avea în bagaj bunuri materiale, banii erau probabil în geanta ei, nu avea rost să îi pună în bagaj”, a declarat
Carmen Aţurcăniţei, comisar CJPC.
Botoşăneanca rămasă fără bagaje ar putea fi despăgubită pentru pierdere numai în cazul în care şi-a declarat valoarea lucrurilor pe care le deţinea. Deocamdată, comisarii de la Protecţia Consumatorilor nu au cunoştinţă dacă acest lucru s-a întâmplat şi în realitate. „
În momentul în care călătoreşte fiecare călător declară în mod normal sau ar trebui să declare cam care este valoarea bagajului pe care îl lasă. Acum în funcţie de cât a declarat ea, dacă a declarat, sunt mulţi care declară şi mulţi care nu o fac”, a mai spus
comisarul CJPC. Reclamaţia depusă de femeia plecată spre Italia este în curs de cercetare.
(G.E.)