Situaţie mai puţin obişnuită în incinta Sălii Polivalente. Circa 100 de salariaţi ai unor servicii subordonate municipalităţii sunt nevoiţi să lucreze în spaţii restrînse care au fost amenajate ca birouri, în vestiare sau diverse cabinete proiectate pentru activităţi sportive.
Situaţia a fost creată ca urmare a transferului serviciului de lucrări edilitare la Serviciul de Administrare Baze Sportive şi Zone Agrement prin hotărîre de Consiliu Local. Astfel, la cei circa 35 de angajaţi ai serviciului de administrare baze sportive, s-au adăugat şi cei aproximativ 65 de salariaţi ai serviciului de lucrări edilitare.
„
Sala Polivalentă nu a fost concepută pentru o zonă administrativă a unei direcţii. Teoretic aici sunt, în afară de biroul pe care îl folosesc eu şi alte două mai mici, restul toate dependinţele sunt în proiect ca facilităţi pentru activităţi sportive, cabinet pentru kinetoterapeut, pentru anti doping, pentru tot felul de spaţii care la competiţii de anvergură se folosesc o oră sau 10 minute, în restul timpului nu au o activitate permanentă. Unii angajaţi stau în astfel de spaţii cu gresie de sus pînă jos şi fără ferestre că nu avem ce face”, a declarat
Eugen Ţurcanu, director SABSZA. Eugen Ţurcanu a declarat că a adus situaţia în atenţia Executivului Primăriei, dar deocamdată nu ar exista o soluţie pentru remedierea situaţiei, în condiţiile în care în buget nu există fonduri pentru amenajarea unui nou sediu.”
Am adus în atenţia şefilor, ei ştiu despre ce este vorba dar nici nu se pune acum problema de investiţii, trebuie să facem un sediu nou. Ideea este că noi avem împrăştiaţi prin tot locul, am la Trei Coline cîteva birouri în care am cîţiva oameni, am pe la stadion , cei de la spaţii verzi le-am dus o căbănuţă în parc şi au acolo un birou, asta este treaba”, a mai spus
Eugen Ţurcanu.