Ploaie de reclamaţii depuse la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) în ultimele două săptămâni de zile. Zeci de botoşăneni s-au arătat nemulţumiţi vis a vis de calitatea unor servicii pentru care sunt facturaţi lunar sau chiar penalizaţi în caz de întârzieri. Au făcut obiectul acestor reclamaţii atât societatea Nova Apaserv cât şi compania E.ON Energie Moldova.
Aproape 30 de reclamaţii au fost depuse în ultimele două săptămâni cu privire la întreruperi frecvente şi calitatea necorespunzătoare a serviciilor oferite de furnizorii de apă sau electricitate, din cauza întreruperilor frecvente a apei potabile sau a căderilor de curent. De asemenea, potrivit unui comunicat de presă remis de CJPC în cursul zilei de ieri, miercuri 21 septembrie 2011, a fost înregistrată o reclamaţie privind o staţie de distribuţie de carburanţi, unde exista suspiciunea consumatorului că ar fi achitat o cantitate mai mare de carburant decât capacitatea rezervorului. Un alt val de nemulţumiri vine din partea unor botoşăneni nemulţumiţi de calitatea tâmplăriei PVC executată de către unii operatori economici.
(G.E.)