În minivacanța care a trecut, respectiv 26 aprilie - 1 mai 2019 în județul nostru se pare că totul a fost roz.
Ne referim aici la faptul că în Botoșani, în această perioadă nu s-a înregistrat nici o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani (CJPC).
Acest lucru nu înseamnă decât că botoșănenii au fost mulțumiți atât de serviciile de care au beneficiat de sărbători, dar și de produsele pe care le-au achiziționat de Paște.
”Pentru perioda Sărbătorilor Pascale, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani a asigurat permanență prin redirecționarea telefonului instituției pe telefonul meu. În fiecare zi am avut pregătită o echipă formată din doi comisari în caz că ar fi fost vreo problemă, să putem interveni. Pe toată perioada sărbătorilor cât și după până la acest moment, nu au fost înregistrate reclamații referitoare la activitățile din perioada sărbătorilor,”
Mirel Rogaschi, comisar CJPC.
Cel puțin, până la data de 6 mai 2019, nu s-a înregistrat vreo plângere la CJPC ce vizează serviciile oferite în perioada sărbătorilor.
Sursa foto: Botoșani, prin ochii fotografilor
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Manifestări culturale la Casa Memorială „Nicolae Iorga” - PROGRAMUL
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Declarația zilei 27 noiembrie 2024
Oana Sava
Nov 27, 2024
Gabriela Erdic
Nov 27, 2024