Reclamațiile au fost analizate de către Consiliul de Etică de la Spitalul Județean „Mavromati” fiind făcute câteva recomandări.
De la începutul anului 2022 și până în prezent au fost înregistrate trei reclamații din partea pacienților ajunși la Spitalul Județean „Mavromati”.
Pacienți dar și aparținători s-au arătat nemulțumiți de comportamentul unor cadre medicale.
Vizate au fost secțiile Cardiologie, Ambulatoriul de Specialitate și Unitatea de Primiri Urgențe (UPU).
„În cursul anului curent au fost înregistrate trei reclamații din partea pacienților respectiv aparținătorilor. Ele vizează Secția Cardiologie, Ambulatoriul de Specialitate și Unitatea de Primiri Urgențe,
Ioan Asaftei, purtător de cuvânt Spitalul Județean „Mavromati”.
Consiliul de Etică a făcut câteva recomandări fără a fi aplicate măsuri corective.
„Toate cele trei reclamații au fost analizate în cadrul Consiliului Etic și au vizat comportamentul cadrelor medico-sanitare. Nu au fost aplicate măsuri corective administrative, dar s-a recomandat o organizare mai bună a activității, s-a recomandat prelucrarea Codului de etică și deontologie profesională cu personalul unității, măsuri care au fost comunicate persoanelor care au depus reclamația pacienți respectiv aparținători”,
Ioan Asaftei, purtător de cuvânt Spitalul Județean „Mavromati”.
În acest an nu au fost organizate cursuri de comunicare pentru angajații de la Spitalul Județean „Mavromati”.
ACUM la Botoșăneanul TV: Dezbatere despre șansele USR la alegerile parlamentare – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024