Angajaţii Casei Judeţene de Pensii (CJP) sunt nevoiţi să îşi desfăşoare activitatea doar într-o parte dintre birourile disponibile din clădirea în care funcţionează împreună cu Agenţia Judeţeană de Prestaţii Sociale (AJPS). Mai mult, ultimul etaj din imobilul respectiv a rămas nefolosit mai bine de doi ani de zile după ce a fost eliberat de Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM). În acelaşi timp, nici la capitolul documente arhivate instituţia nu se poate lăuda că stă prea bine, unele dosare fiind îngrămădite la subsolul clădirii.
Pentru rezolvarea acestei situaţii şi pentru fluidizarea activităţii din cadrul Casei de Pensii, conducerea acestei instituţii a solicitat de la Casa Naţională de Pensii şi alte
Drepturi Sociale (CNPAS) o sumă de bani necesară pentru amenajarea ultimului etaj al clădirii, în data de 7 august a acestui an. „
Pentru strictul necesar avem nevoie de 185.000 de lei. Nu avem reţea de calculatoare, reparaţii curente, reţeaua electrică este aproape desfăcută, racordarea la încălzirea din cadrul instituţiei, reparaţii uşi, ferestre că toate se deschid şi acoperişul, plouă deasupra extraordinar de mult. Cel mai mult ne costă acoperişul, dacă ne-ar da aceşti bani”, susţine
Ioan Buzilă, director economic CJP.
Potrivit conducerii instituţiei, în cazul în care forurile centrale ar aproba suma necesară pentru lucrările aferente pentru utilizarea birourilor de la etajul superior, vor fi efectuate o serie de modificări.
„S-ar muta plăţile de la parter unde sunt condiţii mai proaste plus o parte dintre birourile de la stabiliri pensii ca să nu mai fie împărţite la parter şi la etajul doi, iar în partea de jos s-ar amenaja arhiva”, a mai spus
Ioan Buzilă. Deocamdată de la nivel central nu au fost avansate decât promisiuni în privinţa alocaţiei bugetare.