Noaptea de excepţie de la Grand Irish Pub, unde a revenit pentru prima dată de la reunire celebra trupă Iris, a fost completată de un alt eveniment. Compania „Prodalcom” a lansat noua vodcă „Ştefan cel Mare”.
A făcut-o într-un mod cât se poate de... senzual. Patru tinere îmbrăcate super sexy au fost cele care au servit spre degustare botoşănenilor prezenţi în club pahare din ultimul produs al companiei care îşi trage obârşia de la Vorona. Obişnuite ale concursurilor de miss, hostessele au devenit în pauza concertului de la Iris principalul element de atracţie pentru cei 400 de oameni prezenţi la pub. Printre aceştia s-au regăsit zeci de angajaţi şi colaboratori ai companiei care a făcut din „Voronskaya” un brand naţional şi care acum îşi doresc să facă acelaşi lucru şi cu „Ştefan cel Mare”. De altfel, prezent personal la lansare, Cornel Şfaiţer, director şi asociat la „Prodalcom”, a arătat că evenimentul de la Botoşani este primul dintr-o serie de evenimente ce vor fi organizate în mai multe judeţe pentru promovarea noului produs. Inclusiv ieri la Botoşani clubul a fost ornat cu mai multe însemne a băuturii spirtoase scoase pe piaţă şi pentru a marca peste 500 de ani de la terminarea domniei lui Ştefan cel Mare. Vodca închinată acestuia devine practic produsul de vârf al grupului „Prodalcom”, fiind prezentat drept „cea mai pur vodcă”. (S.B.)
VEZI ŞI:
O casă a fost răpusă de flăcări în această dimineață la Botoșani: Un bătrân a rămas pe drumuri
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
Incendiu de proporţii într-o localitate din Botoşani: O întreagă anexă a fost cuprinsă de flăcări
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
O fetiță are nevoie de ajutor: Fiecare secundă contează, iar timpul nu este de partea noastră
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
Declarația zilei 16 ianuarie 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile