(P) Strategia ta de marketing Instagram are rezultate în vânzări? Dacă răspunsul este „nu” și activezi în domeniul comerțului online, este momentul să faci schimbări. Potrivit Instagram, 60% dintre utilizatori se bazează pe platformă pentru a cerceta și descoperi produse.
Drept urmare, comercianții cu amănuntul și mărcile de comerț electronic tratează Instagram ca un fel de extensie a magazinelor pe care le au. Prin urmare, vei avea două variante în acest sens – fie să te documentezi foarte bine pentru a obține cele mai bune strategii de marketing pe Instagram, fie să lucrezi cu specialiști din domeniu.
Pentru că documentarea implică foarte mult timp și numeroase teste, deoarece o campanie nu va funcționa perfect din prima dacă nu ai experiență, cea mai bună variantă este aceea de a apela la specialiști, așa cum este echipa DOADS unde fiecare business este abordat personalizat, pentru rezultate foarte bune și durabile. Având în vedere cât de mult a evoluat și a crescut platforma, acum este momentul primordial să îți regândești strategia de marketing pe Instagram.
Acum, foarte mulți posesori de magazine se vor întreba ce ar trebui să posteze. Postările legate de produse sunt printre cele mai populare tipuri de conținut de pe Instagram. Deși brandurile doresc să evite spammarea publicului țintă, ele nu ar trebui să fie timide în a-și prezenta produsele.
Oricât de clișeic ar părea, este vorba despre prezentare. Nu vei obține mare lucru dacă postezi doar fotografii și acestea trebuie să fie însoțite și de un mesaj. În schimb, ia în considerare modul în care poți evidenția ceea ce vinzi. De exemplu, IKEA își prezintă produsele într-un fel de vitrina de cumpărături din lumea reală.
Dincolo de fotografii, videoclipurile ar trebui să fie cu siguranță parte din strategia ta de marketing pe Instagram. Atractive și distractive, de la mini-reclame la videoclipuri în buclă, în stil Boomerang, sau în alte moduri de prezentare, materialele video sunt o alegere perfectă pentru marketing pe Instagram. Chiar și brandurile foarte mari, cum ar fi Coca Cola, publică conținut video jucăuș și captivant pentru a-și prezenta produsele.
Atunci când ajungi pe Instagram, nu te descuraja dacă vezi că ai o concurență foarte mare. Pentru a depăși concurența, trebuie să folosești creativitatea în avantajul tău. Brandurile care reușesc să descopere nișele potrivite pe care să se promoveze, sunt cele care de obicei au un număr mare de urmăritori. Și cu cât ai mai mulți urmăritori, cu atât ai mai multe oportunități de a vinde.
Culoarea este un mod subtil de a atrage atenția cuiva pe Instagram și tot ce trebuie să faci este să selectezi culorile potrivite pentru brandul tău.
O altă tactică populară pentru a face o impresie bună pe Instagram este umorul. Fie că este vorba de un meme sau de o poveste inteligentă, oamenii vor aprecia în general conținutul amuzant ca un fel de „pauză” de la mesajele tradiționale de vânzare.
Dacă umorul nu este punctul forte al afacerii tale, nu-l folosi. Inspirația și motivația sunt, de asemenea, abordări populare pentru a atrage fani pe Instagram.
Hashtag-urile și Instagram merg mână în mână. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin înțelese și multe branduri ajung să facă spam cu ele. Hashtag-urile nu numai că permit urmăritorilor noi să îți descopere conținutul, ci îi încurajează pe cei deja existenți să facă trimiteri la postările tale sau chiar să te distribuie.
Utilizând corect hashtag-urile, fanii au posibilitatea de a share-ui informații pe aceeași temă și de a face legătura cu produsele sau serviciile tale.
Deși aceste etichete sunt de nișă, ele subliniază un public extrem de specific care dorește să interacționeze cu anumite branduri și produse. Cercetarea acestor tipuri de hashtaguri este o mișcare inteligentă pentru brandurile care doresc să se adreseze doar publicului interesat de anumite produse și servicii.
Instagram are peste un miliard de utilizatori. Conectarea cu comunitățile mai mici este mult mai bună la început decât încercarea de a domina cu hashtag-uri foarte cuprinzătoare așa cum sunt de exemplu #hairstyle, #SEO, #PC etc. Un specialist în reclame pe Instagram va reuși să îți ofere cele mai bune sugestii în acest sens, pentru ca fiecare campanie pe care o desfășori să aibă succes.
Având în vedere toate aceste aspecte tehnice ale unei campanii de promovare pe Instagram, dacă nu ai experiență în domeniu, cea mai bună variantă pentru tine este aceea de a lucra cu un specialist care să știe exact ce să facă și cum să facă pentru a obține rezultate.
O structură a statului solicită SUSPENDAREA TikTok-ului în România
Gabriela Erdic
Nov 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Gabriela Erdic
Nov 27, 2024