Unii directori de unităţi de învăţământ găsesc diverse metode de a-şi întregi veniturile anuale pentru asigurarea minimului de cheltuieli de funcţionare. Este şi cazul Colegiului Economic Octav Onicescu care a propus închirierea unor spaţii care ar urma să aibă destinaţii diferite.
Solicitarea a ajuns la mapa consilierilor locali şi urmează să fie dezbătută sub formă de proiect de hotărâre în şedinţa ordinară de Consiliu Local de joi, 31 octombrie 2013.
”
Se intenţionează închirierea unor spaţii pentru desfacerea de băuturi calde, un automat la cancelaria profesorilor. De asemenea pentru un atelier de reparaţii încălţăminte şi pentru comercializarea unor produse de patiserie”, a declarat
viceprimarul Cătălina Lupaşcu.
Edilul a explicat că astfel de măsuri sunt luate mai ales pentru creşterea veniturilor în interesul unităţii de învăţământ. „
Cu siguranţă fiecare director este interesat să-şi valorifice cât mai bine spaţiul astfel încât să aibă fonduri care ajută undeva instituţia de învăţământ pentru a-şi realiza anumite proiecte”, a mai afirmat
viceprimarul.
[[banner]]
De asemenea şi Şcoala Generală Grigore Antipa doreşte să închirieze patru săli de clasă pentru o perioadă de trei ani de zile unei organizaţii neguvernamentale.
„
Pentru Şcoala nr. 6 se intenţionează să se închirieze pentru săli de clasă pe o perioadă de trei ani de zile către Fundaţia Ecologică Green Education. Atât timp cât spaţiile respective nu afectează desfăşurarea în bune condiţii a procesului instructiv educativ şi programul de desfăşurare a cursurilor pentru fundaţie va fi între 14:00 – 20:00 de luni până sâmbătă, desigur că fiecare unitate trebuie să-şi administreze foarte bine spaţiile”, a mai spus
viceprimarul.
Ambele proiecte de hotărâre vor intra spre dezbatere în şedinţa ordinară de Consiliu Local de joi, 31 octombrie 2013.
(G.E.)
CITEŞTE:
Primarul a deschis anul şcolar de unde a plecat Nu banii, ci educaţia face diferenţa – VIDEO