(P) Cine nu isi doreste sa cheltuiasca mai putin din salariul care spera sa i se mareasca de la un an la altul? Ambele situatii presupun cateva tactici de comunicare destul de simple, prezentate in continuare.
In general, marirea salariului este acordata in functie de rezultate. Asadar, superiorul direct (managerul, seful, directorul, etc) trebuie sa fie la curent cu eforturile si rezultatele angajatilor. Asa cum este scris si in majoritatea fiselor de post, angajatii sunt evaluati cel putin o data pe an. Dupa evaluare este bun moment sa se incerce obtinerea unei mariri de salariu. Pentru acest lucru, se pot prezenta rezultatele bune obtinute la evaluare, dar si beneficiile sau imbunatatirile aduse in firma, prin activitatea la locul de munca.
Inflatia a crescut, preturile din magazine au crescut, este normal sa se caute noi solutii de economisire pentru a face fata cheltuielilor de zi cu zi. O metoda de economisire este si renegocierea contractelor semnate in trecut. Se poate incerca o negociere cu orice furnizor de utilitati, de telefonie, chiar si cu banca, avand in vedere ca au crescut inclusiv dobanzile.
Inainte de a se incerca renegocierea, este util sa se faca o mica analiza de piata. Altfel spus, sa se compare preturile si ofertele de la alti furnizori. Ulterior se poate contacta furnizorul cu care este deja semnat contractul pentru a se obtine un pret mai mic sau mai multe beneficii. In cazul in care furnizorul refuza sa acorde reducerea, se pot cere detalii despre rezilierea contractului. In fond, este foarte posibil ca in urma analizei de piata sa se fi gasit deja o alternativa mai buna.
Tinand cont de scumpirile din ultimul timp, in lipsa unei mariri salariale si fara economii, se pot face datorii. Atunci cand veniturile raman constante, dar cheltuielile cresc, obligatiile financiare sunt greu de onorat. Astfel apar intarzierile in achitarea facturilor si a ratelor bancare, creand datorii. In general, pentru a-si recupera datoriile si a reduce pierderile, firmele obisnuiesc sa apeleze la firme de recuperare creante. O asemenea firma este si KRUK Romania.
In momentul in care un furnizor apeleaza la KRUK sa ii recupereze datoriile, adica cesioneaza datoria, clientii sai devin clientii firmei de recuperare. Si de aici este importanta comunicarea intre consummator si KRUK, pentru a negocia contractul si plata datoriilor.
Asa cum este mentionat si pe site-ul companiei, exista multe metode de contact. Comunicarea cu reprezentantii KRUK este la indemana oricui. Cine prefera sa comunice online, in scris, are posibilitatea de a vorbi pe chat, e-mail sau formularul de contact de pe site. Cine prefera sa vorbeasca la telefon cu un reprezentant al firmei, poate suna la numarul *5785. Sau poate accesa ro.kruk.eu si are optiunea de reapelare gratuita, unde clientii isi lasa numarul de telefon si un angajat al companiei ii va contacta ulterior.
Personalul KRUK Romania este pregatit sa ofere toate informatiile despre datoriile clientilor: cat de mare este datoria, ofera detalii despre modalitati de plata, poate negocia anumite oferte si rate lunare pentru a scapa de datorii.
Comunicarea este cheia succesului in orice negociere. Poate prima incercare de negociere nu aduce rezultatul dorit, dar asta nu inseamna ca nu se poate incerca din nou, cu o noua abordare.
Evoluție și inovație - Cum modelează tastatura mecanică și laptopul gaming ASUS viitorul tehnologiei
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024