Zicala „nemulţumitului i se ia darul” nu a fost valabilă şi în cazul unei reclamaţii depusă la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor pentru o serie de aşa zise produse pascale neconforme.
Este cazul unui botoşănean care a reclamat faptul că ar fi cumpărat de la un agent economic local cozonac şi pască care erau… vechi. Nemulţumit nevoie mare s-a adresat comisarilor cerând să îi fie returnaţi banii plătiţi pentru produse şi mai mult decât atât, să fie amendat şi operatorul economic.
„Uitaţi-vă ce reclamaţie am: cozonaci de Paşti, pască cu brânză. «În ziua de 2 aprilie am făcut comanda pentru cozonaci, la ridicarea comenzii nu mi s-a părut nimic suspect în afară de un cozonac cam tare la pipăit, iar apoi acasă am constatat că era vechi, plus trei păscuţe care erau neconforme. Doresc să mi se înapoieze banii plus sancţiune»”, a declarat
Alexandru Zarug, şeful CJPC.
Comisari puşi aiurea pe drumuri
La momentul în care comisarii s-au pregătit să dea curs sesizării după cum prevede legislaţia în vigoare… surpriză. Reclamantul a revenit la sentimente mai bune şi a renunţat la demers, după ce a căzut la înţelegere cu administratorul cofetăriei.
„Se duc şi pentru 3 lei retrag reclamaţiile. Şi apoi vine la noi că este înţelegere amiabilă, şi-a retras reclamaţia că i-a dat bani sau nu ştiu ce, păi eu ce să fac acum? Sunt multe reclamaţii de genul acesta, se duc acolo şi le spun că le dă nişte bani şi îşi retrag reclamaţiile”, a mai spus
Alexandru Zarug. Şeful de la Protecţia Consumatorilor a povestit că astfel de reclamaţii au menirea de a-i încurca pe comisari, însă legea nu permite sancţionarea celor care solicită ajutorul instituţiilor statului pentru ca apoi să se răzgândească.
CITEŞTE ŞI:
Comisari puşi pe drum de un cetățean care cântăreşte gradele la alcool
Îmbulzeală la amanet: Sute de oameni îşi dau zilnic aurul pentru mielul de Paşti