Muzeul Bucovinei mai are mai puțin de 100 de sticle de afinată personalizată, cauza fiind războiul din țara vecină.
Stocul unuia dintre produsele de brand ale Muzeului Național al Bucovinei, afinata, a scăzut la mai puțin de 100 de sticle și deocamdată nu se știe când va putea fi reînnoit.
Directorul muzeului, Emil Ursu, a declarat că sticlele speciale în care este îmbuteliată afinata erau produse de o fabrică de lângă Kiev, în Ucraina, închisă acum din cauza războiului.
„Firma care produce afinata pentru noi, Prodalcom Botoșani, caută acum un alt producător de sticle”,
a afirmat Emil Ursu.
Afinata „Muzeul Național al Bucovinei” este un produs sută la sută natural, fabricată din afine din județul Suceava și cu termen de valabilitate nelimitat, potrivit Monitorul de Suceava. Este un produs de brand al muzeului, alături de bancnota-suvenir de 0 euro cu Cetatea de Scaun a Sucevei, Vinul Domnesc „Cetatea de Scaun”, Vișinata „Muzeul Național al Bucovinei”, cele două tipuri de ciocolată „Muzeul Național al Bucovinei”, cu orez expandat, caramel și lapte, după o rețetă făcută special pentru muzeu de o companie belgiană, fabricată la filiala acesteia din Sibiu, în baza unui contract de exclusivitate, și ciocolata amăruie pentru cafea.
(Foto: Monitorul de Suceava)
Prietenul lui Portariuc este noul președinte al PSD
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Comunicat de presă: Digitalizarea firmei Anca Farm
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
A demisionat și Nicolae Ciucă: Am învățat lecția
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024