Potrivit reprezentanţilor Ford România, odată cu înfiinţarea companiei de vânzări, reţeaua de dealeri se va extinde cu patru parteneri şi cu noi reprezentanţe în Botoşani, Slobozia, Giurgiu, Zalău, Vaslui şi Călăraşi. Ford România va deveni centru de export pentru Europa, iar în 2018, posibil chiar în 2016, piaţa auto locală va ajunge la 500.000 de unităţi vândute anual, a declarat, Paul Flanagan, managing director al Companiei Naţionale de Vânzări a Ford România pentru Mediafax. Flanagan a precizat că Ford a primit solicitări şi din partea unor parteneri externi în vederea deschiderii unor dealeriship-uri în România, însă pentru moment compania nu intenţionează să îşi extindă mai mult reţeaua de dealeri. „
Nu vrem să dublăm numărul de dealeri peste noapte, pentru că acest lucru nu ar fi realist pentru piaţă", a precizat reprezentantul companiei Ford România. El a menţionat că România oferă dealerilor facilităţi mai bune decât media europeană. Totodată, reprezentantul companiei americane în România a spus că dealerii locali au un sistem de raportare a datelor statistice deficitar, făcând comparaţie cu partenerii britanici, care oferă analize raportate chiar la oră. Potrivit lui Flanagan, la începutul lunii aprilie a fost deschis biroul care va pune baza Companiei Naţionale de Vânzări a Ford România şi că a trecut deja la recrutarea personalului care va lucra în această societate. Ford România va deschide la 1 august Compania Naţională de Vânzări care va prelua activitatea importatorului mărcii, Romcar. Vânzările totale de vehicule au scăzut anul trecut cu 54%, la 147.962 unităţi