LPP, cea mai mare companie de fashion din Europa Centrală şi de Est, vine la Iulius Mall Suceava cu patru branduri mult așteptate de public. Principala destinație de shopping și entertainment din nordul țării își completează oferta cu Reserved, Mohito, Cropp și House, ca parte a proiectului de extindere care va aduce, din prima jumătate a acestui an, noi concepte de magazine în premieră. Brandurile LPP sunt destinate unui public variat, de la tinerii pasionați de tendințe urbane, până la familiile care caută produse accesibile și versatile. Cele patru magazine se vor desfăşura pe o suprafaţă totală de peste 3.100 mp.
Grupul polonez de modă LPP se extinde la Suceava şi va deschide, la Iulius Mall, primele magazine din nord-estul ţării ale brandurilor Reserved, Mohito, Cropp și House. Extinderea Iulius Mall Suceava, ce va fi finalizată în prima jumătate a acestui an, în urma unei investiţii în valoare de 40 milioane de euro, răspunde dorinței comunităţii de a accesa cele mai noi concepte de shopping, experienţe moderne şi branduri. LPP este cea mai mare companie de fashion din Europa Centrală şi de Est, cu 2.275 de magazine, în 39 de pieţe (magazine fizice - în 28 de țări; online - în 34).
Reserved este brandul fanion al companiei LPP şi urmărește ultimele tendințe în colecțiile sale, combinând modelele clasice cu propuneri originale și de ultimă oră. Se inspiră din multiculturalismul marilor metropole din Europa și America, dar și din viața cotidiană metropolitană din Tokyo sau Seul. Oferta brandului include linii pentru femei, bărbați și copii. Cumpărătorii pot găsi aici și o gamă extinsă pentru femeile însărcinate.
Mohito este brandul dedicat exclusiv modei feminine. Designerii creează colecții pentru femeile încrezătoare, care sunt conștiente de atuurile lor, exprimându-și libertatea și nonșalanța într-un mod elegant. Brandul se evidențiază prin articole vestimentare în linii simple și care oferă un aspect dinamic, în concordanță cu tendințele modei globale.
Cropp este un brand streetwear care se adresează tinerilor rebeli ce trăiesc după propriile reguli şi preferă hainele prin care îşi pot exprima personalitatea și libertatea ideilor. Ceea ce diferențiază Cropp de alte branduri sunt articolele vestimentare pregătite în colaborare cu ilustratori şi artişti de graffiti din întreaga lume. Colecţiile Cropp au influenţe pop şi hip-hop și sunt inspirate din street art, sport, seriale şi muzică.
Cu piesele vestimentare de la brandul House, tinerii își pot crea nenumărate ţinute inspirate de cultura pop, în concordanță cu cele mai importante trenduri și tendințe ale sezonului.
Odată cu finalizarea extinderii Iulius Mall Suceava, clienţii vor avea la dispoziţie o suprafaţă de 60.000 mp pentru shopping, cu noi branduri internaţionale în premieră regională, restaurante de tip drive-thru, cafenele, un centru de fitness și alte variante de petrecere a timpului liber. Spații verzi, căi noi de acces, dar și creșterea numărului locurilor de parcare la peste 2.400 sunt alte noutăţi incluse în proiect.
Despre IULIUS
Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate în România depăşeşte 1,2 miliarde de euro.
Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Proiectele sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.
În doar zece ani, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind, sub brandul național United Business Center, poluri regionale de business și comunități creative multinaționale, în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 15 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 142 de birouri de companii, unde lucrează peste 29.500 de angajați.
Până în prezent, IULIUS a realizat 13 hectare de grădini urbane, amenajate cu peste 80.000 de copaci și arbuști, însumând investiții ce depășesc 18 milioane de euro. În total, valoarea investițiilor de utilitate publică depășește 190 de milioane de euro, incluzând facilitățile pentru comunitate, parcurile și soluțiile de infrastructură.
Compania IULIUS are în dezvoltare două proiecte mixed-use de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.
Tânăr scos din trafic de polițiști înainte de a produce o nenorocire
Redacția Botoșăneanul
Feb 11, 2025
Copii internați în spital din cauza gripei – SITUAȚIA virozelor
Redacția Botoșăneanul
Feb 11, 2025
Redacția Botoșăneanul
Feb 11, 2025
Dosar penal pentru un tânăr oprit în trafic, neregulă gravă descoperită la control
Oana Sava
Feb 11, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile