Tot mai mulţi botoşăneni se adresează Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) nemulţumiţi de serviciile prestate de firmele de furnizare a internetului. Cele mai multe dintre reclamaţii au fost înregistrate pe perioada sărbătorilor de iarnă.
Navigare în lumea virtuală cu nervi pentru unii dintre botoşăneni care în preajma Crăciunului au vrut să le facă urări de sărbători cunoscuţilor sau rudelor şi au constatat că ori reţeaua de internet era complet căzută, ori viteza era la cote de avarie. Motiv pentru care, nemulţumiţi fiind, s-au adresat comisarilor de la Protecţia Consumatorilor. Asta şi pentru că erau la zi cu plata serviciile prestate de respectivele firme.
„Foarte multe reclamaţii au fost pe linia internetului, că ar fi viteza slabă. Am luat legătura cu firmele respective şi s-a rezolvat amiabil, în limita posibilităţilor pe care le-au avut”, a declarat
Alexandru Zarug, comisar şef CJPC. Un alt motiv pentru care sunt înregistrate căderi frecvente ale serviciului de internet ar fi o consecinţă a faptului că o mare parte dintre societăţile de profil au puţini angajaţi pe linia de intervenţii în cazul avariilor şi nu reuşesc să facă faţă deranjamentelor din întreg municipiul.
(G.E.)
CITEŞTE ŞI:
Un primar urmăreşte sătenii de pe PC şi dă audienţe pe Internet