Acțiunea este derulată cu scopul de a actualiza și centraliza baza de date a furnizorului de servicii, astfel încât operațiunea de defalcare a cheltuielilor de încălzire pe apartamente să se facă în cel mai corect mod posibil. Proprietarii sunt rugați să permită accesul angajaților societății de termoficare în locuințe. Aceștia vor inventaria atât instalațiile individuale, cât și cele comune ale blocurilor. Cu aceeași ocazie se va face și citirea apometrelor pentru regularizarea consumurilor de apă caldă menajeră. Acțiunea de inventariere este precedată de un anunț afișat la fiecare scară de bloc, în care se precizează data exactă la care aceasta se desfășoară.
Angajații
Modern Calor vor prezenta legitimație de serviciu, eventualele neclarități putând fi lămurite la numărul de telefon
0231 537 100, interior 165, 169. Pentru persoanele care, din diferite motive, nu au putut fi la domiciliu la data anunțată pentru inventariere, se pot face reprogramări la numărul menționat anterior.
CITEȘTE:
Peste un miliard lei vechi de la UE pentru viteza de internet şi alte chestii dintr-astea la Modern Calor