În acest sens, pe site-ul unității medicale urmează să fie publicat un formular special pentru reclamații.
În cadrul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel către pacienți să depună reclamații în scris.
„Eu am solicitat și o să public și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin hârtie, ca să putem lua niște decizii.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Pentru a se porni o anchetă amănunțită este nevoie de o reclamație scrisă.
„Și aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon legat de un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât eu nu am un document scris ... eu nu pot să fac o comisie doar pe baza unui telefon”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Cele mai multe dintre nemulțumirile la adresa personalului medical sunt exprimate în mediul online.
Luciana Buliga: Am ales ca pentru județul meu să ofer tot ceea ce am
Redacția Botoșăneanul
Nov 08, 2024
PATRU mașini, arme și alte bunuri RIDICATE de polițiști după percheziții de amploare la Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 08, 2024
Trei tineri au intrat în vestiarul FC Botoșani și au furat încălțămintea jucătorilor
Redacția Botoșăneanul
Nov 08, 2024
Ionela Aiftincă: Sunt unicul avocat pe un post eligibil pe listele Botoșaniului
Redacția Botoșăneanul
Nov 08, 2024
Cum a devenit Bet Builder una dintre cele mai apreciate funcții la casele de pariuri online
Redacția Botoșăneanul
Nov 08, 2024