(P) • Cu Noul Trafic Van E-Tech electric, Renault are acum câte un model în fiecare segment LCV
• Această nouă versiune vine cu toate dotările care au transformat modelul într-unul de succes de-a lungul a peste 40 de ani de existență
• Bateria de 52 kW oferă o autonomie de 297 km (WLTP)
Renault Trafic este modelul cel mai de succes în care au avut încredere peste 2,4 milioane de profesioniști încă din 1980. Noul Trafic, despre care puteți afla mai multe informații la showroom-ul Darex Auto din Botoșani Shopping Center, vine acum într-o versiune care completează gama Renault LCV complet electrică, alături de Noul Renault Kangoo Van E-Tech electric și Master E-Tech electric.
Această versiune este ca toate celelalte vehicule utilitare electrice de la Renault: nu reduce punctele forte ale omologilor săi ICE, oferind un nivel ridicat de performanță, împreună cu multiple opțiuni și posibilități de personalizare.
Renault Trafic Van E-Tech electric a moștenit toate avantajele care au făcut ca acest model să aibă un succes atât de mare în ultimii 40 de ani, l-au transformat într-un simbol în segmentul său și l-au clasat în top trei cele mai vândute LCV-uri din Europa.
Trafic Van E-Tech electric oferă în continuare cea mai bună alegere în materie de dimensiuni, versatilitate și posibilități de personalizare a spațiului de depozitare în segmentul furgonetelor:
• Două variante de lungime (5,08 m și 5,48 m) și două de înălțime (1,967 m și 2,498 m)
• Un volum de încărcare (în modul furgonetă) cuprins între 5,8 m3 și 8,9 m3
• O lungime de încărcare de până la 4,15 m (la versiunea L2 extinsă cu trapa de „încărcare lungă” amplasată în compartimentul despărțitor)
• O capacitate de remorcare de 920 kg și o sarcină utilă de 1,1 t
• Disponibil în versiunea cabină auto-șasiu
• Modularitate extremă și personalizare cu posibilități aproape infinite datorită rețelei noastre de peste 359 de carosieri agreați.
În interiorul cabinei, spațiile de depozitare au o capacitate cumulată de 88 de litri (19,7 l la consolă, 14,6 l în uși și 54 l la banchetă).
În funcție de varianta de echipare, torpedoul se transformă într-un sertar „Easylife” cu o deschidere ingenioasă care facilitează accesul șoferului la un volum de 6,6l de depozitare.
Modelul precursor, Trafic Van, a fost primul vehicul utilitar care a oferit „biroul mobil”. Prin rabatarea scaunului central, spătarul acestuia se transformă într-un birou (cu depozitare pentru agendă) sau într-o măsuță laterală pentru luat prânzul. Acest echipament ingenios a devenit practic un „must have” pentru profesioniști.
Datorită bateriei sale litiu-ion cu o capacitate de 52 kWh, Noul Trafic Van E-Tech electric oferă o autonomie de până la 297 km în ciclul WLTP. Autonomie care permite utilizatorilor să-și planifice fără stres majoritatea călătoriilor zilnice, la cel mai bun cost de utilizare.
Bateriile sunt garantate 8 ani sau 160.000 km. În acest interval, acestea sunt înlocuite gratuit în cazul în care capacitatea acestora scade la un nivel mai mic de 70% din valoarea lor nominală (SoH: Stare de sănătate).
Noul Trafic Van E-Tech electric este echipat cu un motor de 90 kW (122 CP) și un cuplu de 245 Nm disponibil imediat pentru o conducere lină și relaxată în toate circumstanțele. Un mod Eco, în care puterea vehiculului este limitată, garantează o autonomie optimă. Există și o versiune „long range” limitată la 90 km/h, care permite o autonomie de 322 km.
Sistemul de frânare hidraulic convențional include acum un ARBS (Adaptative Regenerative Brake System), care maximizează recuperarea energiei.
Noul Trafic Van E-Tech electric are o gamă formată din trei tipuri de încărcătoare:
• Un încărcător AC monofazat de 7 kW care funcționează cu toate tipurile de prize de acasă
• Un încărcător rapid AC de 22 kW pentru stațiile publice, care oferă o autonomie de 50 km (WLTP) în mai puțin de 25 de minute
• Un încărcător rapid DC de 50 kW, care va fi disponibil anul viitor
Prin intermediul aplicației pentru smartphone, MyRenault, sau a sistemului multimedia Renault Easy Link (standard pe toate nivelurile de echipare), Noul Trafic Van E-Tech electric are servicii specifice conectate, precum:
• Programarea încărcării bateriei și monitorizarea stării de încărcare a bateriei de la distanță
• Programarea precondiționării termice a habitaclului
• Căutarea punctelor de încărcare de-a lungul traseului
• Calcularea destinațiilor accesibile cu autonomia rămasă a bateriei
Comenzile pentru versiunile L2 (Van H1 & H2, cabină etaj și cabină dublă) vor fi deschise în octombrie și primele livrări vor avea loc în noiembrie, în timp ce comenzile pentru versiunile L1 (Van H1 și cabină dublă) vor fi deschise în noiembrie, cu primele livrări în decembrie.
Decizia de a produce Renault Trafic în fabrica din Sandouville a fost luată în 2010. S-au investit 230 de milioane de euro pentru a transforma fabrica și a o adapta la caracteristicile unui vehicul utilitar și la cele 600 de combinații posibile ale acestuia.
Producția a început în 2014, iar astăzi aproape 600 de vehicule Renault Trafic părăsesc fabrica din Sandouville în fiecare zi, ceea ce reprezintă 1 Trafic la 80 de secunde, fabricat în două schimburi. Aproape 75% dintre vehiculele produse în Sandouville sunt exportate în afara Franței.
Preocupată de performanță, uzina din Sandouville pregătește activ lansarea modelului Trafic E-Tech 100% electric, ale cărui prime exemplare vor fi fabricate în acest an.
Cu 1.677 de angajați, uzina produce și pentru Nissan (Primastar) și Renault Trucks (Trafic Red Edition) și întâmpină deja numeroase provocări legate de tranziția energetică și decarbonizare (fabrica este certificată ISO 50001 din februarie 2023), digitalizarea proceselor și inovarea.
Motorul electric al Noului Trafic Van E-Tech electric, precum și încărcătoarele sunt fabricate la uzina Renault din Cléon, în Normandia. Bateria este asamblată la Flins, iar electrificarea vehiculului se realizează pe șantierul Gretz-Armainvilliers.
Dacă sunteți interesat de noul model, puteți vizita showroom-ului Darex Auto, de luni până vineri în intervalul orar 9:00 – 17:00. Sau puteți apela: 0753.161.718.
PLANTA compromisă la Botoșani pentru al doilea an la rând: Înregistrăm un fenomen de...
Oana Sava
Nov 01, 2024
Vrei să te antrenezi ca la carte? Evită aceste 7 greşeli
Redacția Botoșăneanul
Nov 01, 2024
Gabriela Erdic
Nov 01, 2024
Valeriu Iftime, dezamăgit după înfrângerea cu Rapid din Cupă: Mi s-a părut un meci urât
Redacția Botoșăneanul
Nov 01, 2024
Sucevean oprit în trafic la Botoșani: CE au confiscat polițiștii după control
Redacția Botoșăneanul
Nov 01, 2024