Grupul scandinav JYSK atrage atentia tinerilor in cautare de joburi cu o campanie de recrutare creata dupa chipul si asemanarea lor. „Aplica la JYSK cu un zambet” este un proiect inovator al departamentului de Resurse Umane al companiei, realizat impreuna cu agentia Kubis Interactive, potrivit Wall Street.
Noua campanie a fost lansata prin platforma online joblajysk.ro, unde cei interesati de gasirea unui loc de munca in domeniul retail pot aplica pe baza personalitatii lor, in procesul de inscriere pentru un prim interviu nefiind necesara trimiterea unui CV clasic. Grupul isi desfasoara activitatea in 41 de tari si peste 2300 de magazine, personalul total depasind 19.000 de angajati. In Romania, primul magazin JYSK a fost inaugurat in anul 2007, la Oradea, iar in prezent reteaua s-a extins pe intreg teritoriul tarii, cu 33 de magazine, numar in constanta crestere. Cu un target de circa 12 magazine deschise in fiecare an, compania creeaza 120 de locuri de munca anual, fiecare magazin aducand 10 noi locuri de munca pe harta angajarilor la nivel national. Campania de recrutare „Aplica la JYSK cu un zambet” vizeaza in principal tinerii, cu studii universitare in curs sau finalizate. In functie de personalitatea lor, acestora li se ofera oportunitatea de a creste in cadrul unei echipe deschise si posibilitatea de a-si contura o cariera intr-o companie multinationala.
„ JYSK pune pret pe calitatea relatiilor interumane, pe spiritul de echipa, si sustine dezvoltarea continua a angajatilor atat in mediul de lucru, cat si in afara acestuia. In acest sens, organizam constant traininguri si sesiuni de schimb de experienta cu colegi din tara sau din afara. Totodata, printr-un program flexibil si o echipa unita si intelegatoare, ii incurajam pe angajatii nostri sa-si termine studiile in curs sau sa-si dezvolte noi aptitudini necesare pentru cariera pe care o au in fata.Rezultatele celui mai recent chestionar de satisfactie a angajatilor ne arata ca angajatii JYSK Romania au obtinut cel mai mare scor privind gradul de satisfactie la locul de munca dintre toate tarile in care activeaza compania. Colegii si oportunitatile de cariera sunt principalele surse de implinire pentru orice membru al echipei noastre, iar acum e mai usor ca oricand sa lucrezi alaturi de noi – „Aplica la JYSK cu un zambet”.”, a declarat Simona Carp, HR Manager JYSK Romania si Bulgaria.
Pe o piata a muncii extrem de dinamica, principalul atu al angajatilor grupului scandinav JYSK este reprezentat de posibilitatea de promovare rapida in interiorul companiei. Loialitatea, dorinta de implicare activa si de dezvoltare a fiecarui salariat sunt apreciate si rasplatite corespunzator. „Aplica la JYSK cu un zambet!” transforma procesul de selectie, inversand rolurile: angajatorul este cel care raspunde primul intrebarilor candidatilor, printr-o serie de clipuri video in care apar chiar angajati ai companiei. Cei interesati de un loc de munca pot selecta magazinul din orasul lor pentru a vedea ce joburi sunt disponibile in timp real, putand aplica direct pentru pozitia care li se potriveste. Cele 33 de magazine din reteaua JYSK sunt raspandite pe tot teritoriul tarii, în orasele: București, Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Botosani, Buzau, Cluj-Napoca, Constanta, Deva, Focsani, Galati, Hunedoara, Oradea, Petrosani, Piatra Neamt, Pitesti, Ramnicu Valcea, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Suceava, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara.
CITEȘTE ȘI: Italienii fac angajări și trimit forță de muncă în Marea Britanie și Germania: În CE domenii de activitate
Hai la film! PROGRAMUL săptămânii la Happy Cinema Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Gabriela Erdic
Nov 15, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Botoșănean rămas fără telefon mobil după o „îmbrățișare”
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024