Managerul unui magazin de produse alimentare din municipiul Botoșani pune în practică o metodă mai rar întâlnită de atragere a clienților. Vineri, 28 august, toți clienții de la Bio Nord Distribution vor primi câte un mic dar din partea gestionarelor.
Astfel, indiferent de volumul produselor achiziționate, de la o gumă, un ou și până la câteva kilograme de carne, cumpărătorii vor fi răsplătiți cu un tricou, un pix sau o agendă. Managerul de la ”Magazinul familiei tale” susține că la mijloc nu este altceva decât o metodă de promovare a afacerii și că a ales această variantă fiindcă alternativa ar fi fost să iasă în stradă pentru a le acorda aceste atenții botoșănenilor, indiferent dacă respectivii sunt sau nu clienți ai magazinului.
Acesta funcționează lângă alimentara din Piața Centrală și a fost deschis în cadrul unui proiect european POSDRU, axa prioritară ”Promovarea incluziunii sociale”, în care beneficiar este Asociația Șansă pentru Tine, iar parteneri Primăria Bălușeni și SC Cartonajul SRL .
Intitulat „Dezvoltarea economiei sociale prin intermediul Asociaţiei ȘANSA PENTRU TINE”, proiectul a cuprins, printre altele, înființarea unui SES (structură de economie socială) pe care funcționează magazinul. (S.B.)
Companiile de furnizare ale Grupului PPC în România fuzionează
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Escrocii sparg conturile de WhatsApp: „Schema 1.800” este noua înșelătorie care face ravagii
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Avocat din Botoșani plătit cu peste 90.000 de euro de Consiliul Județean Suceava
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile