„Mergeţi acasă, vă contactăm noi”! Este îndemnul folosit frecvent de reprezentanţi unor companii de telefonie mobilă la momentul în care unii dintre botoşăneni solicită rezilierea contractului de prestări servicii. Cum însă promisiunea acestora nu se concretizează şi în realitate, mulţi dintre abonaţi s-au adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC).
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au înregistrat o serie de plângeri din partea unor botoşăneni care au reclamat faptul că nu pot scăpa de contractele încheiate cu o serie de firme de telefonie mobilă, deşi una dintre clauze face referire că aceste înţelegeri legale sunt valabile o anumită perioadă de timp. La momentul în care ajung la expirarea contractului şi doresc să contracteze serviciile
unei alte firme, unii dintre botoşăneni se trezesc în situaţia în care practic se lovesc de angajaţii respectivelor unităţi de furnizare de servicii care refuză încetarea înţelegerilor contractuale.
„Refuză să preia cererile abonaţilor de reziliere a contractului încheiat, după expirarea contractului încheiat pentru o perioadă de doi ani sau trei ani de zile. Ei doresc să rezilieze contractul, dacă nu fac acest lucru se consideră acord tacit şi contractul se derulează în continuare. Ei se duc, solicită să facă cererea în scris, li se spune că nu este nevoie, trebuie să facă această cerere verbal, fac verbal, după o lună de zile nu se întâmplă nimic şi iar se duc, dar nu le primesc cererile scrise tocmai pentru a nu face dovada în acest sens”, a declarat
Sanda Constantinică, jurist în cadrul CJPC. Din fericire reclamaţiile înaintate la Protecţia Consumatorilor se finalizează pozitiv pentru abonaţii la servicii de telefonie mobilă care doresc rezilierea contractelor încheiate pe perioadă determinată. Cele mai frecvente reclamaţii au fost împotriva societăţilor Romtelecom şi Orange
(G.E.)