Milioane de clienţi abonaţi la reţeaua companiei de telefonie mobilă Orange nu pot efectua apeluri de aproximativ 30 de minute, fiind înregistrate probleme cu conexiunea la reţea atât pentru clienţii business cât şi pentru cei persoane fizice.
Situaţia pare să afecteze doar o parte dintre abonaţii la aceste serviciu de telefonie mobilă întrucât există situaţii în care unii clienţi Orange nu întâmpină probleme de acest gen. Abonaţii care au rămas cu telefoanele în aer nu ar fi primit vreo înştiinţare de la Serviciul Clienţi şi nici nu le-ar fi intrat pe telefon mesaje care să semnaleze posibile erori. Problema ar fi valabilă în întreaga ţară. La Botoşani, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor susţin că deocamdată nu au înregistrat vreo reclamaţie cu privire la întreruperea neanunţată a conexiunii la serviciul de telefonie mobilă.
Nici pe pagina oficială Orange România nu apare vreun anunţ prin care să fie semnalată problema de conexiune.
De altfel pagina web nu oferă nici un număr de contact pentru shop-urile de la Botoşani de exemplu la care reprezentaţii companiei să poată fi contactaţi cu privire la problemele de reţea, ci doar un program zilnic de funcţionare al punctelor de lucru de pe plan local.
CITEŞTE:
Orange şi Romtelecom reclamate la Protecţia Consumatorilor - AFLĂ de ce