În ultima luna a anului 2018 zeci de botoșăneni au trecut pragul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC).
Din ce în ce mai mulți botoșăneni sunt nemulțumiți de serviciile de care beneficiază. Din acest motiv apelează la diverse instituții ale statului pentru a-și spune ofurile.
Unul dintre locurile unde oamenii pot găsi o rezolvare a problemelor lor este CJPC.
Cele mai multe sunt plângeri către operatorii de servicii de telefonie, fixă sau mobilă. Orice reclamație trebuie soluționată în termen de 30 de zile.
În urma reclamaţiilor depuse în luna decembrie nici măcar un singur operator de telefonie mobilă nu a fost sancționat.
"Majoritatea plângerilor se rezolvă în favoarea consumatorilor",
Mirel Roglaschi, comisar şef CJCP Botoşani.
Mai exact, după primirea reclamaţiilor, comisarii de la Protecţia Consumatorilor contactează operatorul de telefonie mobilă, îl informează de depunerea unei plângeri şi, de obicei, compania dă curs solicitării abonatului şi stinge rapid conflcitul.
DESCARCĂ APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Gabriela Erdic
Nov 27, 2024