Candidatul Uniunii Social – Liberale la funcţia de primar a atacat campania publicitară pe care societatea de termoficare a oraşului o desfăşoară în preajma alegerilor locale. Ovidiu Portariuc a prezentat materialele pe care botoşănenii racordaţi la SC Modern Calor SA le primesc în plicurile cu facturile la căldură.
Social-democratul a dat exemple din care a reieşit că s-a ajuns în situaţia ca o familie să primească o factură pentru 3 lei, iar pliantul de promovare aferent să fie aproape la fel de scump.
„Valoarea unui singur material, dacă o să întrebaţi la orice tipografie, o să vedeţi că jumătate din costul de expediţie şi costul de realizare a acestui material se apropie de 2 RON. Deci cu valoarea facturii în sine omul practic plăteşte realizarea acestor materiale publicitare”, a afirmat
vicepreşedintele PSD Botoşani. Acesta crede că la mijloc este o strategie a şefilor de la Primărie şi SC Modern Calor SA prin care îşi fac campanie electorală mascată. Asta mai ales dat fiind conţinutul respectivelor materiale publicitare.
„În ambele se prezintă realizările măreţe a Primăriei Botoşani şi în special a Modern Calor şi acum găsesc răspunsul la întrebarea când s-a votat în Consiliul Local bugetul pentru Modern Calor şi mă întrebam de ce au nevoie de 600 de milioane la bugetul de reclamă şi publicitate. Iată de ce, pentru că venea campania electorală şi era nevoie de materiale publicitare. Aşa se fac la noi administraţie şi politică”, a mai spus
Ovidiu Portariuc. Acesta a fost completat de consilierul local Gheorghe Vâzdoagă, care a arătat că „acesta nu este decât începutul”.
CITEŞTE ŞI:
PSD-iştii cer reducerea subvenţiei la căldură prin tăierea “salariilor uriaşe"