Practica folosită de unii furnizori de utilităţi care refuză rezilierea unor contracte cu abonaţii sau percep tarife uluitoare a ajuns în atenţia prefectului Adrian Constantinescu. El a cerut organelor de control abilitate efectuarea unor verificări pe această linie pentru apărarea drepturilor consumatorilor botoşăneni.
Reprezentantul Guvernului în teritoriu a menţionat că i-au ajuns la urechi o serie de abuzuri comise de unii furnizori, în special de utilităţi, care pun piedici propriilor abonaţi ce doresc să renunţe la serviciile lor sau impun tot felul de taxe pentru avize necesare la debranşare. El a cerut reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor efectuarea unor controale şi luarea măsurilor care se impun.
„Vreau să văd dacă practicile comerciale a unor furnizori în special de utilităţi sunt corecte. În ce sens? Profitând de caracterul lor de monopol majoritatea dintre ei au o atitudine nepotrivită cu consumatorii, în special atunci când li se cer avize pentru branşare, debranşare, unele tarife pe care le cer sunt foarte mari, pentru simple racorduri de branşare sau rebranşare şi pun tot felul de piedici mai ales la rebranşare”, a declarat
prefectul Adrian Constantinescu. De altfel, în atenţia comisarilor de la Protecţia Consumatorilor cel puţin în acest an, au fost înregistrate zeci de reclamaţii din partea botoşănenilor nemulţumiţi de serviciile unor furnizori de utilităţi.
CITEŞTE ŞI:
Prefectul atac la instituţia lui Zarug cu prezervativ şi matrimoniale