Sute de botoșăneni se obișnuiseră să facă reclamații la Primărie, pentru a se sesiza diverse probleme din municipiu, prin intermediul aplicației City Report, însă aceasta a fost indisponibilă de mai bine de două săptămâni.
Legat de acest aspect, Primăria municipiului Botoșani a anunțat că începând de astăzi, 13 ianuarie 2017, aplicația City Report a redevenit funcțională. Pentru o corectă funcționare a aplicației, utilizatorii sunt rugați să-și reinstaleze noua versiune a aplicației City Report.
”Primăria municipiului își cere scuze pentru perioada în care City Report nu a funcționat și așteaptă în continuare sesizările venite din partea locuitorilor municipiului Botoșani”, se arată într-un comunicat de presă.
City Report a fost lansată la începutul lunii decembrie 2015, când a devenit disponibilă tuturor celor care deţin un telefon inteligent. Este aplicația prin care cetățenii care au la îndemână orice dispozitiv conectat la internet, pot face reclamații și sesizări în timp real către compartimentele de specialitate din Primăria municipiului Botoșani.
Șofer prins la plimbare puțin „pilit”: A plecat cu Poliția la spital
Redacția Botoșăneanul
Nov 02, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 02, 2024
Un cunoscut restaurant se închide după 10 ani, va fi înlocuit cu un nou proiect
Redacția Botoșăneanul
Nov 02, 2024