Sute de botoșăneni se obișnuiseră să facă reclamații la Primărie, pentru a se sesiza diverse probleme din municipiu, prin intermediul aplicației City Report, însă aceasta a fost indisponibilă de mai bine de două săptămâni.
Legat de acest aspect, Primăria municipiului Botoșani a anunțat că începând de astăzi, 13 ianuarie 2017, aplicația City Report a redevenit funcțională. Pentru o corectă funcționare a aplicației, utilizatorii sunt rugați să-și reinstaleze noua versiune a aplicației City Report.
”Primăria municipiului își cere scuze pentru perioada în care City Report nu a funcționat și așteaptă în continuare sesizările venite din partea locuitorilor municipiului Botoșani”, se arată într-un comunicat de presă.
City Report a fost lansată la începutul lunii decembrie 2015, când a devenit disponibilă tuturor celor care deţin un telefon inteligent. Este aplicația prin care cetățenii care au la îndemână orice dispozitiv conectat la internet, pot face reclamații și sesizări în timp real către compartimentele de specialitate din Primăria municipiului Botoșani.
Ziua Votului: Politicieni amendați, curg sesizările la Poliție - VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Nov 24, 2024
Forța Dreptei în grup la urne: Am votat pentru români, am votat pentru botoșăneni - VIDEO
Sergiu Bălășcău
Nov 24, 2024
Primarul Cosmin Andrei, vot cu soția și cu gândul la investițiile orașului – LIVE
Oana Sava
Nov 24, 2024
Prima ciocnire politică în ziua „prezidențialelor”: N-a avut nimeni niciun limbaj – VIDEO
Gabriela Erdic
Nov 24, 2024