Și asta după ce, la nivel național a fost aprobat un program unic de funcționare pentru toate instituțiile din țară pentru a se veni în întâmpinarea contribuabililor.
”
Începând cu 1 septembrie s-a aprobat regulamentul de avizare al lucrărilor cartografice și topografice la nivel național și s-au făcut destul de multe lucruri bune prin uniformizarea planului. Primul lucru este programul unic de înregistrare în perioada 8:30 – 14:00. Noi aveam înainte 9:00 – 11:00”, a declarat
Aurel Bâlbă, directorul OCPI.
Șeful instituției a mai spus că s-au redus termenele de eliberare a documentațiilor de la 16 zile lucrătoare la 12, iar extrasul de carte funciară, atunci când este solicitat, intră în posesia beneficiarului a doua zi.
”Merge treaba mult mai repede, nu mai avem cozi jos. Aveam doi oameni, acu sunt cinci și în orice zi în care veniți aici mai mult de trei oameni la rând nu văd la un ghișeu. Fluidizarea este foarte bună”, a adăugat
directorul OCPI.
Nu în ultimul rând s-a fluidizat și partea de semnătură electronică prin care persoanele juridice pot înregistra online diverse lucrări. Astfel de operațiuni sunt valabile din decembrie și pentru persoanele fizice autorizate.
(G.E.)
CITEȘTE:
Primărie de oraş: Un Parchet, încă unul, DNA, Tribunal, de la pământul care apare şi dispare la trei adeverinţe pe aceeaşi suprafaţă