Până pe data de 28 decembrie pot fi comunicate indexurile de consum la apă caldă, atât on-line, cât și la numerele de telefon.
Programul casieriilor SC Modern Calor SA, din strada Vârnav (lângă Școala nr. 7), din incinta Direcției de Taxe și Impozite Locale și Uvertura Mall, în perioada 24 decembrie 2021 - 2 ianuarie 2022:
Relațiile cu publicul vor fi asigurate după același program de lucru, cu excepția dispeceratului termic, unde clienții se pot adresa, prin centrala telefonică (tel.: 0231 537 100; 0231 515 959), pentru urgențe de ordin tehnic, ce țin de funcționarea sistemului de furnizare a încălzirii și apei calde.
În această perioadă facturile pot fi plătite la bănci, în centrele de încasare PayPoint, prin aplicația un-doi Centru de plăți, sau on-line, prin accesarea site-ului www.moderncalor.ro, secțiunea Clienți.
De asemenea, până pe data de 28 decembrie pot fi comunicate indexurile de consum la apă caldă, atât on-line, cât și la numerele de telefon comunicate mai sus.
Sectoarele de producție și distribuție ale S.C. Modern Calor S.A., inclusiv formațiile de intervenție, vor funcționa în toată perioada menționată, cu program continuu.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Medic nou la Spitalul Județean pe o specialitate importantă
Oana Sava
Nov 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Tragedie fără margini: A plecat la ceruri directoarea unui liceu din Botoșani
Oana Sava
Nov 27, 2024
Șofer scos din trafic de polițiști și dus direct la spital
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024