Trendurile se schimbă iar gigantul KFC a hotărât să fie în pas cu ele.
Când vine vorba de lanţuri de fast-food ofertante şi pentru vegetarieni, KFC ar fi una dintre ultimele variante, pentru că toate produsele lor sunt bazate pe carne de pui. Cu toate acestea, trendurile se schimbă, iar gigantul KFC a hotărât să intre în teritoriul puiului „fals” şi să vândă un echivalent cu zero componenţă animală.
Ştirea a fost anunţată prin Food Beast, care scrie că o parte din aceste restaurante de tip fast-food încearcă să câştige imagine în faţa consumatorilor de produse „mai sănătoase”. KFC a promis că îşi va reduce caloriile din produse cu cel puţin 20% în următorii şapte ani.
Acceaşi logică a aplicat-o şi McDonald s care s-a oprit din a pune cheeseburgeri în Happy Meal-urile pentru copii în Statele Unite, potrivit Business Magazin. Primul loc care va beneficia de noile produse KFC va fi Marea Britanie, unde s-au deschis în ultimul an mai multe locaţii KFC de stradă în încercarea de a acapara piaţa.
Opţiunea vegetariană va include în continuare cele 11 condimente cu care se promovează KFC, însă reţeta este încă în stadiul incipient de dezvoltare, ceea ce înseamnă că totul este secret.
Nu este încă clar dacă noul produs va fi vegan sau vegetarian. KFC anunţă că aceste produse vor fi disponibile începând cu anul viitor.
„Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop”
Medic nou la Spitalul Județean pe o specialitate importantă
Oana Sava
Nov 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024