Pentru a mai recupera din datoriile pe care abonaţii de la blocuri ai societăţii Nova Apaserv le au înregistrate la apă, conducerea furnizorului a decis să constituie o echipă care să se deplaseze la domiciliile rău platnicilor în vederea încasării măcar a unei părţi din facturile restante.
Măsura a fost luată în contextul scandalului iscat la Nova Apaserv privitor la pierderile înregistrate de societate şi pentru a fi echilibrate cheltuielile cu încasările efectuate la nivel de unitate. Astfel, cei care au datorii la apă dar evită casieriile Nova Apaserv, vor primi cel mai probabil acasă vizita angajaţilor de la această societate.
„Am făcut o echipă de vreo câţiva oameni care să meargă la rău platnicii de la blocuri, să le bată la uşă că şi acolo sunt la vreo 30 şi ceva de miliarde blocate şi nici unul nu se înghesuie să plătească. Ei vor face încasările la bloc, mergem noi să nu îi mai aşteptăm pe ei la casierii. Păcat că nu am cum să le intru în case şi să le tai apa, aş face-o cu mare plăcere”, a declarat Maricel Georgescu, director general Nova Apaserv. Pentru această acţiune de colectare a facturilor direct de la domiciliile angajaţilor, au fost angrenaţi un număr de 12 salariaţi ai societăţii parte dintre aceştia de la birouri iar alţii din rândul cititorilor de apometre, ei fiind împărţiţi de zone. Casierii „la domiciliu” îşi vor începe activitatea cel mai probabil de la începutul săptămânii viitoare.
(G.E.)