(P) Marca Renault continuă să se reinventeze. Pentru prima dată în istoria sa, deschide un muzeu virtual împreună cu un nou e-store cu produse derivate. Este o oportunitate, odată cu venirea Crăciunului și a Sărbătorilor, de a retrăi 123 de ani de pasiune franceză pentru mașini și de a aduce magia Renault sub bradul din acest an.
Renault se reconectează cu trecutul său și deschide oficial primul muzeu virtual. Este online, complet gratuit și se numește The Originals. Include și un magazin, The Originals Store, unde vizitatorii pot comanda produse dintre cele deja disponibile la L’Atelier Renault de pe Champs-Elysées. Ambele site-uri pot fi accesate din întreaga lume și sunt disponibile deja în șase limbi straine (franceză, engleză, germană, spaniolă, portugheză și italiană). Versiuni în alte limbi vor fi adăugate în lunile următoare.
Odată cu lansarea noului muzeu virtual, Renault oferă vizitatorilor din întreaga lume accesul fără restricții la moștenirea culturală franceză a mărcii, evitând toate limitările de spațiu și timp; o adevărată premieră. Explorarea este nelimitată, foarte bogată vizual, alcătuită din arhive și date tehnice simple, o vizită adaptată lumii de astăzi, pe cât de accesibilă și amuzantă, pe atât de plăcută.
Muzeul prezintă 21 dintre modelele legendare ale mărcii într-o experiență tehnologică nouă și inovatoare datorită procesului de fotogrammetrie1. Renault a ales această tehnologie pentru a îmbunătăți experiența de explorare a vizitatorului și pentru a-și prezenta modelele emblematice în detalii de neegalat. Pentru a face acest lucru, a creat un studio unic unde a scanat mașinile cu iluminarea cea mai potrivită. Vehiculele au fost scanate în 3D, iar zonele în care sistemul nu a putut ajunge au fost remodelate și asamblate în timpul procesului de post producție.
Site-ul web va include mai multe modele începând cu sfârșitul lunii decembrie 2021: 50 de modele noi vor fi disponibile până la sfârșitul lunii ianuarie 2022, iar 80 vor fi expuse până la sfârșitul lunii decembrie 2022.
« Renault, brand emblematic al culturii pop, avea nevoie de un muzeu demn de numele său. Cu această galerie virtuală, le oferim vizitatorilor ocazia să retrăiască istoria noastră, care este și a lor. Universul mărcii Renault poate fi descoperit și în gama de produse The Originals disponibile în noul nostru magazin online. » subliniază Arnaud BELLONI, Renault Global Chief Marketing Officer.
Crearea acestui nou magazin online este, de asemenea, o oportunitate pentru brand de a-și redeclara dorința de a plasa în inima ADN-ului său dezvoltarea unei relații emoționale puternice între el și clienții săi, diversificându-și totodată oferta pentru a ajunge la un public mai larg. Cu 400 de produse deja disponibile online – miniaturi, îmbrăcăminte, jucării, accesorii, decorațiuni și multe altele – precum și colecții nelansate anterior și câteva bestseller-uri consacrate, acest nou website este o rampă strategică pentru a dinamiza brandul. Sunt multe alte surprize în pregătire pentru lunile următoare, iar colecțiile vor fi îmbunătățite în continuare.
Descoperă muzeul virtual Renault The Originals.
Intră în magazinul Renault The Originals Store.
DESPRE RENAULT
Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Transportatorii din Botoșani verificați de inspectorii de muncă: CE nereguli s-au găsit
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Avaria de sub casă a fost remediată, NU se mai întrerupe apa în municipiu
Gabriela Erdic
Nov 26, 2024