Producătorul de mezeluri a vândut preparate din carne de circa 15 milioane de euro în 2017, sărind marile rețele comerciale.
Compania Killer din comuna Horodnic de Jos, județul Suceava, deținută de Alexandru Scheul, deține 17 magazine proprii din județele Iași, Suceava, Botoșani și Neamț.
„Nu am intrat la raft pentru că sunt condiții inacceptabile. Ni s-a cerut 40% discount ca să intrăm în supermarket. Eu am un adaos de maximum 6% la produsele mele din care suport și eventualele pierderi. Cu un discount de 40% ești sortit pieririi din prima săptămână”, a declarat Alexandru Scheul
Anul acesta managementul Killer se mulțumește cu o stagnarea a cifrei de afaceri din cauza scumpirii materiei prime, în special a cărnii de vită, al cărei preț crește cu 20-30% în fiecare an.
„Prin 2003 fermierii se programau să își aducă vacile la abatorul nostru cu trei luni înainte. Acum tai una sau două vaci pe zi. Oamenii și-au redus efectivele pentru că nu făceau față prețurilor concurențiale din import”, a spus el.
Conform Obiectiv de Suceava, piața cărnii din România se ridică la circa 3 miliarde de euro anual.
Se REIA o cursă de pe Aeroportul din Iași către o destinație așteptată
Redacția Botoșăneanul
Jan 09, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 09, 2025
CÂND începe distribuirea pensiilor pentru luna ianuarie: ANUNȚUL făcut de Poșta Română
Redacția Botoșăneanul
Jan 09, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 09, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile