În replică la apelul președintelui Consiliului Județean Botoșani, actualul manager al Spitalului Județean susține că are în vedere și aspectele semnalate de Doina Federovici.
Însă, de aproximativ o lună de zile de când a preluat funcția de conducere, gradul de nemulțumire al pacienților este unul scăzut.
Corneliu Prepeliță, manager Spitalul Județean Mavromati
„Este fără îndoială responsabilitatea echipei manageriale a Spitalului Județean Mavromati Botoșani, activitatea medicală se realizează de către cadre proprii, de când am venit eu manager am găsit o echipă sudată, oameni dedicați profesiei. Mai sunt și mici sincope dar studiind acest număr de plângeri ale pacienților, am constatat că acestea au scăzut mult și sperăm să fie cât mai puține sau deloc aceste mici reproșuri sau reproșurile pacienților vizavi de activitatea, sau de fapt, de interacțiunea cadrelor medicale cu pacienții”,
Șeful de la spital a arătat că se depun eforturi considerabile pentru creșterea gradului de încredere în unitatea medicală dar și a actului medical oferit pacienților, aceasta fiind una dintre prioritățile sale.
Alegeri Prezidențiale 2024 – Diaspora română se mobilizează
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Dinu Todoran preia una dintre cele mai slabe echipe din acest sezon: Este o provocare
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Brânza de la “Five Continents”premiată cu aur la World Cheese Awards 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Două case mistuie de flăcări: O femeie a ajuns la spital
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024