Odată preluată misiunea de part-time în cadrul societăţii Nova Apserv, administratorul public al judeţului i-a făcut deja un plan la care să lucreze în cele patru ore zilnice pe care şi le va petrece în sediul de pe strada Pacea.
Astfel,
Radu Judele susţine că, în primul rând îşi a concentra eforturile pe partea de încasări de la populaţie dar şi spre cea de contorizare corectă a abonaţilor pentru diminuarea pierderilor artificiale din reţea.
„
Ieri am primit o decizie a d-lui preşedinte de a mă ocupa patru ore pe zi ca Executiv de data asta în regia de apă. Asta practic înseamnă că voi sta acolo efectiv în cadrul regiei şi încerc să identific poate mai bine decât am reuşit să o facem, din afară, problemele şi direcţiile de acţiune ca să putem scoate societatea din impasul în care se află”, a declarat
Radu Judele.
Un motiv pentru care compania s-ar regăsi în situaţia critică ar fi lipsa de reacţie a salariaţilor pe partea de încasare a facturilor de la abonaţii fizici şi juridici în ritmul cerut.
„
Asta e cea mai mare problemă, faptul că facturăm undeva la peste 3 milioane de lei pe lună şi încasăm 2,4 sau 2,5. Deci asta e prima problemă, dacă am reuşi să încasăm spre 90% şi să recuperăm şi din restanţele înregistrate, societatea s-ar redresa”, a mai spus
administratorul public al judeţului.
[[banner]]
Un alt aspect care condiţionează aducerea societăţii pe linia de plutire ar fi şi pierderile din reţea care se cifrează procentual undeva la 60-70% şi care sunt datorate în mare parte şi aşa zişilor clienţi de la
Nova Apaserv care nu sunt încă contorizaţi. Mai mult şi în cazul elor care deţin contoare se doreşte schimbarea acestora cu unele mai moderne. Potrivit lui
Radu Judele noile aparate de măsurat ar urma să fie achiziţionate pe banii societăţii cu o contribuţie minoră de la abonaţi.
Nova Apaserv nu deţine deocamdată resursele financiare pentru schimbarea tuturor contorilor, acest lucru urmând a se face în mod etapizat.
CITEŞTE:
Supărat că se plimbă cam mult, Ţurcanu i-a dat mai multă treabă lui Judele