Sau cel puțin asta reiese din bilanțul reclamațiilor înregistrate la
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani. Doar trei botoșăneni au avut oarece nemulțumiri însă privitoare la telefonia fixă sau la furnizorii de cablu, deficiențele fiind posibil să fi fost cauzate și de vremea potrivnică.
”
Comisarii din cadrul instituției au asigurat permanență, adică pe timp de noapte, telefonul era deschis pe robot, se putea înregistra reclamații iar în timpul zilei, telefonul era direcționat pe numărul fiecărui comisar. Pe toată durata sărbătorilor au fost trei apeluri care au depus reclamații, toate referitoare la telefonie și internet. Aveau întreruperi sau semnal slab la internet”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar șef CJPC.
Numărul reclamațiilor înregistrate de comisarii de la Protecția Consumatorilor se menține constant de la lună la lună.
”
În general media reclamațiilor pe lună este de 120 și se cam menține. Majoritatea sunt pe furnizori de servicii care au un număr mare de consumatori, energie, telefonie sau televiziune”, a încheiat
Mirel Rogalschi.
Pare-se să fi încetat și sesizările care ieșeau din tiparele firescului și anume locuri de veci, prezervative sau controale ginecologice, un motiv fiind probabil ducerea acestora în spațiul public.
(G.E.)
CITEȘTE:
Protecția Consumatorilor controale cu poliția în magazine : carne expirată, ambalaje rupte