Autoritățile de la Botoșani încă mai bat pasul pe loc în problema gestionării deșeurilor la nivel de județ. Cel puțin prin prisma desemnării celor cinci operatori care vor colecta gunoiul din localitățile botoșănene pentru a-l transporta la rampa ecologică.
Pentru cele cinci zone în care a fost împărțit județul s-a organizat licitație pentru stabilirea operatorului care va colecta deșeurilor. Organizatorul licitației a fost Agenția de Dezvoltare Intercomunitară Ecoproces.
Singurul câștigător desemnat este firma SC Diasil Service SRL Suceava.
”Deocamdată se cunoaște câștigătorul licitației doar pentru zona 3 Săveni, urmând ca după perioada de contestații acum, să fie invitat câștigătorul de pe zona respectivă să fie semnat contractul. Din câte știu eu, este vorba despre societatea Diasil, același operator care a semnat deja contractul pentru administrarea depozitului de la Stăuceni”
Liviu Constantin Toma, vicepreședinte CJ Botoșani
Pentru celelalte patru zone, participanții la licitație au notificat ADI Ecoproces, nemulțumiți fiind de rezultatul comisiei de licitație. Una dintre firme este Urban Serv care vrea colectarea de pe zona în care se află municipiul Botoșani și unde a câștigat Rosal-ul lui Silviu Prigoană.
A doua notificare ar veni tocmai din partea administratorilor SC Diasil Service SRL Suceava care doresc pe lângă administrarea rampei de deșeuri și colectarea de pe toate cele cinci zone.
”Pentru celelalte patru zone, urmează ca după contestații, dacă CNSC va stabili să se reia documentația, va trebui refăcută. Reanalizată documentația, eu intervenit modificări la legea achizițiilor publice care, e posibil să impună și un alt criteriu la contract, nu neapărat tariful cel mai mic, dar asta se poate discuta la momentul oportun”
Liviu Constantin Toma, vicepreședinte CJ Botoșani
Odată cu modificarea legii achizițiilor publice, în cazul licitațiilor, după anunțarea câștigătorilor, primul pas este acela de a se depune notificări din partea firmelor nemulțumite. Comisia de licitație oferă un nou răspuns iar în cazul în care nemulțumirea persistă, firmele se adresează Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) care are un termen de 20 de zile (30 în cazuri excepționale) pentru oferirea unui răspuns. (G.E.)
Vezi și: Lui Flutur i ”s-a cășunat” și pe patronii din Centrul Vechi
Iftime nu are modele în fotbal: Nu vreau să fiu patron ca Șucu / Becali nu a plătit brandul
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Ministrul iubit de botoșăneni reclamat că și-a bătut soția
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Comercianții nu mai sunt obligați să dea bon fiscal la tranzacțiile cu cardul, decât la cerere
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Spitalul Județean Botoșani angajează economist fără experiență
Gabriela Erdic
Dec 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile