Retailerul german Lidl va inaugura la finalul acestui an primul său magazin cu etaj, într–un cartier din sectorul 2 al Capitalei. Unitatea va avea o suprafaţa standard pentru discounter, dar va avea în plus faţă de celelalte supermarketuri împânzite în toata țara, un spațiu de vegetație amplasat pe acoperiș.
La finele acestui an, discounterul german Lidl va inaugura, în cartierul bucureştean Pantelimon, primul său magazin cu etaj din România, pe un teren cu suprafaţă de numai 3.000 de metri pătraţi pe care l-a cumpărat de la distribuitorul de instalaţii frigorifice Midal Holding.
"Planul pentru noul magazin Lidl din Pantelimon este unul diferit de stilul cu care clienții noștri sunt obișnuiţi. Astfel, la parter se va afla parcarea magazinului și la etaj spațiul comercial", au declarat oficialii companiei.
Magazinul din Şoseaua Pantelimon nr. 111A. va avea o suprafaţă totală de aproximativ 1.200 mp, standard pentru o unitate operată de retailerul german. Va avea în plus, în premieră pentru piaţa locală, acoperiş cu verdeaţă.
"Pentru că Lidl încurajează protejarea mediului înconjurător, unitatea va fi prevăzută cu un spațiu de vegetație amplasat pe acoperiș. Astfel, pe lângă aspectul plăcut, clădirea comercială va avea și rolul de a reduce efectul de seră din oraș, absorbind praful, dioxidul de carbon și producând oxigen", mai spun oficialii companiei.
Potrivit acestora "procesul de construcție a noului magazin se află în linie cu demersul companiei spre sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului".
Cu magazinul din Pantelimon, Lidl va face concurenţă retailerului Profi, care are deschise trei magazine în zonă, dintre care două chiar în imediata apropiere a viitorului supermarket. Tot în zonă, şi retailerul Mega Image are deschis un magazin, potrivit jurnaliștilor de la ziarul Economica.
Retailerul german operează în momentul de faţă 196 de supermarketuri la nivel naţional, cel mai recent inaugurat fiind în Bucureşti, pe strada Teiuş nr 2. De altfel, în Capitală, compania a ajuns să deţină 21 de unităţi. Totodată, retailerul este în plin proces de modernizare a unităţilor mai vechi. Odată cu finalizarea lucrărilor, magazinul Lidl își va întâmpina clienții cu un nou design în care va predomina culoarea antracit, iar signalistica va fi realizată în culorile alb și negru, pentru o lizibilitate sporită.
Vezi și: Cumpăraţi de la Lidl? Mai gândiţi-vă… Cu siguranţă nu ştiaţi asta
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Aparatul dentar invizibil, rezoluția perfectă pentru zâmbetul tău în 2025!
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile