Astfel, aplicația prin care contribuabilii pot comunica online cu administrația fiscală a fost extinsă marți, 2 decembrie 2014 putând fi accesată de contribuabilii persoanele fizice cu domiciliul fiscal în Bacău,
Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui, Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș, județe coordonate de
Direcțiile Generale Regionale de Finanțe Publice Ploiești, Timișoara și Iași.
Contribuabilii pot accesa informații despre soldul obligațiilor neachitate, decizia de impunere anuală, nota privind obligațiile de plată, care se poate prezenta fie la Trezorerie pentru a efectua plata, fie informațiile din cuprinsul acesteia pot fi utilizate pentru a efectua plata online, dar și date despre plata contribuțiilor de asigurări sociale de către angajator.
"
Începând de anul viitor, proiectul va fi dezvoltat la nivel național și se vor extinde categoriile documentelor și informațiilor comunicate spre și dinspre contribuabili. Persoanele fizice se vor putea identifica și cu alte tipuri de credențiale cum sunt telefonul mobil sau cardul de sănătate. Serviciul va fi dezvoltat treptat, în baza unui calendar ce urmează sa fie finalizat în luna decembrie 2015", se precizează in comunicatul remis de
Ministerul Finanțelor.
[[galerie-foto]]
CITEȘTE:
Două firme din incubatorul de afaceri de la Dorohoi pasibile de excludere și-n vizorul ANAF