Un botoșănean, din localitatea Unțeni a adus la cunoștințăconducerii Spitalului Județean Mavromati modul în care a fost tratat de către un cadru medical de la Unitatea de Primire Urgențe. Bărbatul susține că medicul din urgențe a avut un comportament neadecvat și i-ar fi vorbit foarte urât.
Deși, întâmplarea a avut loc în data de 11 ianuarie 2014, atunci când pacientul s-a prezentat la UPU, bărbatul a anunțat conducerea unității cu privire la ”tratamentul” de care a avut parte abia în această dimineață, telefonic.
”Am avut astăzi o reclamație, apropo de serviciile din UPU oferite de un medic. Asta s-a întâmplat săptămâna trecută sâmbătă, 11 ianuarie și m-a sunat astăzi un domn care mi-a spus că el este nemulțumit, că a fost tratat necorespunzătotr. Am înțeles că limbajul folosit precum și modalitatea de preluare și diagnosticare nu a fost ce mai fericită”, a spus
Viorel Iliuță, managerul Spitalului Județean.
Șeful unității spitalicești susține că a rugat pacientul să își materializeze reclamația făcută telefonic și în scris pentru a putea declanșa o cercetare administrativă cu privire la cele sesizate, ulterior pentru a proceda legal la o serie de măsuri.
(A.D.)
CITEȘTE:
„Meci” între un medic din UPU şi asistent SJA, arbitrat în comisia Colegiului Medicilor