Lunar, încasărilor obișnuite li s-au mai adăugat o sumă aproximativă de câteva miliarde de lei vechi din partea celor care efectiv nu își achitau facturile restante.
”
Până acum am încasat circa 5 miliarde de lei vechi în plus. S-a mărit numărul de clienţi care plătesc. Luna trecută au venit să plătească 7.000 de clienţi, luna aceasta au venit 10.000. Şi de pe scările afectate şi de pe cele neafectate”, a declarat Gabriel Cîrlan,
directorul Nova Apaserv.
Măsurile aplicate de furnizorul de apă în vederea determinării unor botoșăneni să-și achite datoriile vor fi extinse pe o arie mai largă. Șefii societății susțin că se iau în calcul și pătrunderi cu
Poliția pe bază de mandat în locuințele acelor persoane care refuză să deschidă ușa, dar se folosesc de acest serviciu.
”
Analizăm fiecare scară în parte. Dacă este unul care are datorii şi nu plăteşte încercăm să debranşăm separat, să intrăm în apartament şi să îl debranşăm. Dacă se ajunge în situaţii de acestea extreme. Încercăm toate variantele, cu mandat, să intrăm cu formă legală, deşi scrie şi în contract că trebuie să dea acceptul să se intre în casă”, a mai spus
șeful de la Apă.
(G.E.)
CITEȘTE:
Directorul de la Apă: Eu locuiesc la casă, dacă nu plătesc îmi tăiați apa