Pensionarii prezenţi astăzi la Comitetul Consultativ al Persoanelor Vârstnice, care a avut loc la Prefectura Botoşani au avut de făcut publice mai multe nemulţumiri la adresa furnizorului judeţean de apă şi canalizare.Printre plângerile ridicate de vârstnici, se află şi una cu privire la apelurile către Nova Apaserv pentru comunicarea lunară a indexului la apă.
"Să trimiţi indexul îţi ia jumătate de zi"
Aceştia susţin că angajaţii nu sunt disponibili atunci când cetăţenii apelează pentru a putea da indexul înregistrat de apometre. Aproape de fiecare dată sună ocupat şi apelurile nu sunt preluate de salariaţi. „
Să trimiţi indexul prin telefon îţi ia jumătate de zi, sunt multe persoane care nu se pot deplasa. Să îşi respecte programul, am încercat şi eu să îl dau a durat cam jumătate de zi de la ora 9:00 până la ora 12:00 tot îmi intra ton că e ocupat operatorul să revin mai târziu”, a declarat
Maria Paraschiv, preşedinte Sindicatul Pensionarilor. Sindicalista mai spune că, mulţi dintre pensionari nu se pot deplasa la Nova Apaserv de aceea aleg să dea indexul prin telefon însă, acest lucru de multe ori nu este posibil, pentru că numărul sună ocupat de cele mai multe ori şi că durează foarte mult până se reuşeşte legătura cu un operator. De asemenea, ea mai spune că nici angajaţii de la compania de apă nu fac muncă de teren pentru a putea fi citite contoarele şi încasate facturile. O campanie în acest sens a fost demarată de preşedintele Consiliului Judeţean care a dat dispoziţie ca salariaţilor din birouri să le fie modificate atribuţiile din fişa postului pentru a putea merge la abonaţi la citirea apometrelor şi încasări.
CITEŞTE:
Plângeri la prefect cu regularizări la gaz: Noi suntem vasalii lor