O botoşăneancă din municipiu s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor unde a depus o reclamaţie referitoare la serviciile de internet furnizate de operatorul de telefonie şi alte servicii, Orange. Mai exact, Adela Borhan, susţine că ar fi încheiat o înţelegere contractuală cu firma Orange în cursul lunii noiembrie a anului precedent, cu o valabilitate de 2 ani de zile, pentru un modem pentru internet, însă nu s-a putut folosi de acest serviciu niciodată.
Adela Borhan susţine că încă de cînd a achiziţionat modemul pentru internet de la Orange a tot întîmpinat probleme. Iniţial la instalarea cartelei pentru internet, etapă în care a fost ajutată de un angajat al firmei de telefonie. Însă chiar şi cu suportul tehnic de care a avut parte, femeia susţine că tot nu are internet. „
Cînd am fost prima dată să fac contractul au fost tare drăguţi cu mine, apoi cînd am avut probleme, băiatul cu care am făcut contractul nici nu mă mai băga în seamă, am fost ignorată, deşi le-am spus că am probleme”, susţine
Adela Borhan. Ca atare, ea doreşte ori remedierea situaţiei ori rezilierea contractului, în condiţiile în care serviciul de internet este facturat, dar el nu se foloseşte de el. În acest sens, ea speră să i se facă dreptate cu sprijinul comisarilor de la Protecţia Consumatorilor. „
Vom trimite o echipă de comisari la punctul de lucru Orange pentru a vedea ce se poate face în această situaţie”, a declarat
Alexandru Zarug, comisar şef CJPC. Orange a mai fost în atenţia comisarilor de la Protecţia Consumatorilor, cu o serie de reclamaţii care făceau referire la anumite clauze, considerate ca fiind abuzive, la momentul rezilierii contractelor încheiate între părţi.