Fiindcă prin acest proces firesc, de trecere în neființă la un moment dat a omenirii, cei care s-au orientat spre acest segment de activitate nu se pot plânge că duc lipsă de clienți.
Cimitirele deja-s pline iar astfel de antreprenori au umplut orașul. Fie stau la pândă la morgă și-și ”racolează” clienții prin diverse tertipuri, fie abordează o metodă mai civilizată. Și cum se spune că reclama este mama comerțului, mai nou, chiar și mijloacele de transport în comun ale societății Eltrans s-au umplut de astfel de reclame.
Macabre sau nu, astfel de contracte de publicitate generează venituri.
”Societatea Eltrans are încheiate contracte de publicitate pentru nouă vagoane de tramvai, de la diverse firme, printre care și cea amintită de dv., și panouri publicitare pentru 60 de stâlpi”, a declarat
Paul Șmit, director societatea Eltrans.
Pentru un singur stâlp prețul pentru publicitate este de 2,5 euro plus TVA, iar unele firme au închiriate chiar și aproape 30, în timp ce pentru un vagon, contractul este de 100 de euro pe lună. Media acestora ca și durată de timp de 1 an de zile. Societatea a realizat încasări și din campania electorală, pentru bannere amplasate pe stâlpii Eltrans, suma totală fiind de 4.000 de lei, pentru 60 de afișaje electorale.
(G.E.)
[[galerie-foto]]
CITEȘTE:
Coadă la orizont : Moș Crăciun vine cu abonamente pentru pensionari