Bani aruncaţi de la balcon
Directorul economic a amintit că societatea și-a cerut scuze de la clienții buni platnici și susține chiar că au fost abonați cu datorii zero care au cerut continuarea acestor măsuri cu scopul de a fi achitate restanțele de către vecini.
”Nu este posibil ca eu, cu un salariu minim pe economie, cu doi copii, să nu am datorii la apă, iar alții cu jeep-ul în față să aibă datorii de 40 de milioane. Am avut cazuri în care au fost cititorii încasatori la anumite blocuri și au fost persoane cu datorii de 4.000 de lei, au ieșit pur și simplu la balcon și a aruncat 50 de lei: țineți și nu mai veniți că nu vă mai dau”, a declarat
Corneliu Mihai.
Directorul economic a spus că asta a fost atitudinea unui abonat botoșănean faţă de salariații de la
Nova Apaserv, în ciuda datoriile pe care le avea la acest serviciu.
Abonaţi cu datorii de peste 10.000 de lei
”Sunt apartamente în care locuiesc 8,9 persoane, nu au apometre verificate și plătesc la paușal. La 9 persoane paușal vă dați seama că înseamnă mulți bani mai ales că, acele persoane nu au plătit apa de când s-a înființat Nova Apaserv”, a completat și
Cristian Romanovschi, şeful serviciului comercial.
În cadrul acțiunii, angajații de la
Nova Apaserv, au depistat și sigilii rupte de apometre sau aparate electronice care aveau verificarea metrologică depășită. Pe lângă măsura de debranșare, debitorii sunt acționați în instanță de către Nova Apaserv.
Valoarea totală a debitelor înregistrate de populație se ridică la suma de 7,8 milioane de lei noi. În unele cazuri, datoriile individuale depășesc suma de 10.000 de lei.
(G.E.)
CITEŞTE ŞI:
REVOLTĂTOR: Botoșănean cu gura plină de sânge după ce a avut TUPEUL să se revolte împotriva romilor care şi-au făcut spălătorie în faţa blocului