În acest sens, pe site-ul unității medicale urmează să fie publicat un formular special pentru reclamații.
În cadrul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel către pacienți să depună reclamații în scris.
„Eu am solicitat și o să public și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin hârtie, ca să putem lua niște decizii.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Pentru a se porni o anchetă amănunțită este nevoie de o reclamație scrisă.
„Și aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon legat de un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât eu nu am un document scris ... eu nu pot să fac o comisie doar pe baza unui telefon”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Cele mai multe dintre nemulțumirile la adresa personalului medical sunt exprimate în mediul online.
Aproape ultimii și la suporteri: FC Botoșani, penultimul loc din Liga 1 și la numărul de spectatori
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Urșii de la Comănești vin din nou în mijlocul botoșănenilor: PROGRAMUL
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Trei case au luat foc în ultimele ore, pompierii au intervenit urgent
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 27, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile