Un nou val de reclamaţii a ajuns în atenţia comisarilor din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor împotriva societăţii Nova Apaserv din cauza serviciilor prestate către abonaţi şi care au lăsat de dorit.
Cei care au făcut aceste plângeri sunt mai mulţi botoşăneni din strada Independenţei care s-au plâns de faptul că pe perioada Crăciunului au avut presiune scăzută la apa rece iar în unele cazuri chiar deloc. Motiv pentru care s-au adresat instituţiei statului. Comisarii de la Protecţia Consumatorilor care au purtat o serie de discuţii cu reprezentanţii furnizorului de servicii şi care au pus incidentul pe seama unor chestiuni de ordin tehnic. „
Am avut în această perioadă reclamaţii la Nova Apaserv cu lipsa presiunii la apă în zona Independenţei, mi se pare că acolo este o problemă mai veche, au fost reclamaţii şi mai înainte. Din discuţiile pe care le-am avut noi cu Nova Apaserv s-a încercat cu o conductă suplimentarea, dar soluţia până la urmă este hidroforul. Dar mă rog, locatarii nu au nici o vină, te trezeşti de Crăciun că nu ai apă rece”, a declarat
comisarul Nicolae Raţă din cadrul Protecţiei Consumatorilor. De altfel societatea Nova Apaserv a făcut obiectul a numeroase reclamaţii în decursul anului trecut, botoşănenii fiind nemulţumiţi atât de modul de facturare cât şi de întreruperile frecvente de apă.
CITEŞTE:
Avarie la apă cauzată de Conrec în timpul deszăpezirii din oraş