„
O bolnavă care a fost internată recent în serviciul de urgenţă medicală cu hemoragie nazală ne-a reclamat. Nu avem decât un singur ORL-ist care face naveta şi nu poate sta tot timpul la spital. Bolnava a fost îngrijită destul de bine după părerea mea, din discuţiile pe care le-am avut cu cadrele medicale, asistenta care a îngrijit-o a fost de calitate, dar totuşi am primit o reclamaţie. Aşteptăm să primim reclamaţia oficială pentru a da curs, vom forma o comisie de etică pentru a analiza situaţia” a specificat managerul
Stelian Gherasim.
Acesta a precizat că femeia de 71 de ani din Havârna a primit la Dorohoi tratament hemostatic şi local, dar fragilitea vasculară la o vârstă înaintată, a dus la persistarea sângerării aşa că a fost transferată la
Spitalul Judeţean Botoşani pentru tamponament, o manevră care poate fi executată doar de un medic specialist.
„
Nu mă surprinde gestul pentru că suntem în top cu reclamaţiile, dar că aş fi bucuros dacă într-o zi, Spitalul Dorohoi ar rezolva toate cazurile în unitate, cu excepţia infactului miocardic şi accidentul vascular cerebral şi să nu mai fie nevoie de transferuri” a adăugat
șeful de spital, Stelian Gherasim.
(M.A)
CITEȘTE:
SFÂȘIETOR! Bătrân umilit și uitat de medici pe holurile de la Urgențe: Nu mă interesează, nu mă privește