Administratorii magazinului care a fost cuprins sâmbătă dimineață de un incendiu și-au cerut scuze public clienților care aveau biciclete în magazin, la service, și care au fost afectate de incendiu.
Totodată, reprezentanții iCycle le dau asigurări că fac tot posibilul pentru a rezolva problema în cel mai scurt timp cu putință. Din păcate însă, zona atelierului a fost distrusă în totalitate, iar sculele nu s-au putut recupera.
”Vom face o lichidare de stoc la biciclete, precum și la piesele și accesoriile care nu au fost afectate de incendiu, la prețuri foarte bune, deoarece avem nevoie de resurse financiare pentru reamenajarea magazinul și achiziția de scule. Orice sprijin este binevenit și vom încerca să oferim tuturor celor care ne ajută în acest moment mai dificil, timpul nostru și service gratuit la biciclete atunci când punem magazinul pe picioare. Apreciem orice ajutor ne puteți oferi!”, au anunțat pe Facebook.
Inspectoratul pentru Situații de Urgență Botoșani nu a făcut cunoscută deocamdată cauza producerii incendiului.
Realitate virtuală în comuna lui Eminescu, școli moderne în care fiecare elev are laptop
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Iftime nu are modele în fotbal: Nu vreau să fiu patron ca Șucu / Becali nu a plătit brandul
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Ministrul iubit de botoșăneni reclamat că și-a bătut soția
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Comercianții nu mai sunt obligați să dea bon fiscal la tranzacțiile cu cardul, decât la cerere
Redacția Botoșăneanul
Dec 26, 2024
Spitalul Județean Botoșani angajează economist fără experiență
Gabriela Erdic
Dec 26, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile